Mediadagboken – uppgift 1

Jag har nu lämnat in första uppgiften inom kursen – mediadagboken. Jag lät själva dagboken vara på en sepearat blogg, samt gjorde sammanställning, analys, i separat dokument.

Här är filmen om mina medievanor:

 

Utvidgning kring det här med att konsumera media

Igår var jag helt utslagen i någon form av kräksjuka. Kopplar man detta, sängliggande, till att vi inom kursen ska reflektera kring medieanvändning så kan jag säga att medier i form av läsa mail/texter klarade jag inte av alls av igår (klarade av och titta lite på OS; just sportPåTeve kan vara vad man klarar av vid vissa tillfällen…).

Tycker synd om Vikarby. Måste vara tungt att hantera media när det är tungt…:

Besviken Vikarby

Besviken Vikarby

Det är lättare att hantera media om man heter Charlotte Kalla (guldloppet):

Fantastiska Kalla

Fantastiska Kalla

Kommentera

